Пропускане към основното съдържание

В прозрачността на момента...


В прозрачността на момента...
Аз виждах през теб
И ти през мен
  По бузата докосна ме с длан
Сърцето ми те усети...

Някога живяхме заедно
Животи минали
Топлина на пясък под нозете ни
Хлад на северна вода

Завъртане в спирала
Застинало постоянно движение
  Като пешки ни мести
Но Цар и Царица опитваме се да бъдем
Илюзорно съществуване в нечии мисли

Мислите чии са?
Погалване на пламък
Поредно завъртане в смъртта,
запращаща ни към живота
Объркани в прозрачна пелена на заблудата
Ние, всъщност знаем...

Юлия Младенова

Коментари

Популярни публикации от този блог

Кълвачът (символ)

    "Кълвачът е птица, която е свързана с пулса на самата земя... Той също така може да е изразител на необходимостта да направите промени в живота си и да си наложите нов ритъм.     Кълвачът лети по начин, който сам по себе си е уникален. Всички тези неща подчертават факта, че за вас ще става все по-важно да следвате своя собствен ритъм и полет. Правете по най-добрия начин онова, което върши работа във вашия случай. Когато в живота ви се появи кълвач, значи сте готови да действате. Вече можете спокойно да следвате своя собствен ритъм." (Тед Андрюс, "Езикът на животните")

Ким Унг-Йонг (Kim Ung-yong) - записан в Книгата на рекордите на Гинес като най-интелигентния човек на планетата с коефициент 210

Ким Унг-Йонг (Kim Ung-yong) Ким Унг-Йонг е записан в Книгата на рекордите на Гинес като най-интелигентния човек на планетата с коефициент 210. Роден е в Южна Корея през 1962. На 5 години владее корейски, японски, немски и английски. Оттам нататък му трябва само месец, за да научи чужд език. От четиригодишен посещава лекции в университета "Ханянг" в Сеул. През ноември 1967 г. решава трудни интегрални и диференциални уравнения по японската телевизия. В "свободното време" пише поезия и рисува.. Когато е на осем, е поканен от NASA да учи в САЩ. На 15 години получава докторска степен от Държавния университет на Колорадо. През 1974 г. (дванайсетгодишен) започва работа в NASA. Работата е тежка и не му остава никакво време за странични занимания. Тогава използването на компютри е още в начален стадий и момчето трябвало да прави огромно количество изчисления, които днес се извършват от машините. Шестнайсетгодишният младеж не издържа психически на натоварванет...

Мрежа от точки...

Седнал в нищото нищо не намираш. Търсиш нещото, което би те направило Нещо. Нищо или Нещо - какъв си ти? Кой преценява и кой въздава? Наблюдател или творец? Или ти не си нито едно от двете? Светът е пълен с интерпретации и нито една не е реална, както нереална. Защото няма реалност. Има само мрежа от точки от индивидуални възприятия... *** Юлия Младенова