Пропускане към основното съдържание

Amazing! Bird sounds from the lyre bird - David Attenborough - BBC wildlife

David Attenborough presents the amazing lyre bird, which mimics the calls of other birds - and chainsaws and camera shutters - in this video clip from The Life of Birds. This clever creature is one of the most impressive and funny in nature, with unbelievable sounds to match the beautiful pictures. From the BBC. 



source:
http://www.youtube.com/watch?v=VjE0Kdfos4Y

Коментари

Популярни публикации от този блог

Кълвачът (символ)

    "Кълвачът е птица, която е свързана с пулса на самата земя... Той също така може да е изразител на необходимостта да направите промени в живота си и да си наложите нов ритъм.     Кълвачът лети по начин, който сам по себе си е уникален. Всички тези неща подчертават факта, че за вас ще става все по-важно да следвате своя собствен ритъм и полет. Правете по най-добрия начин онова, което върши работа във вашия случай. Когато в живота ви се появи кълвач, значи сте готови да действате. Вече можете спокойно да следвате своя собствен ритъм." (Тед Андрюс, "Езикът на животните")

Ким Унг-Йонг (Kim Ung-yong) - записан в Книгата на рекордите на Гинес като най-интелигентния човек на планетата с коефициент 210

Ким Унг-Йонг (Kim Ung-yong) Ким Унг-Йонг е записан в Книгата на рекордите на Гинес като най-интелигентния човек на планетата с коефициент 210. Роден е в Южна Корея през 1962. На 5 години владее корейски, японски, немски и английски. Оттам нататък му трябва само месец, за да научи чужд език. От четиригодишен посещава лекции в университета "Ханянг" в Сеул. През ноември 1967 г. решава трудни интегрални и диференциални уравнения по японската телевизия. В "свободното време" пише поезия и рисува.. Когато е на осем, е поканен от NASA да учи в САЩ. На 15 години получава докторска степен от Държавния университет на Колорадо. През 1974 г. (дванайсетгодишен) започва работа в NASA. Работата е тежка и не му остава никакво време за странични занимания. Тогава използването на компютри е още в начален стадий и момчето трябвало да прави огромно количество изчисления, които днес се извършват от машините. Шестнайсетгодишният младеж не издържа психически на натоварванет...

Мрежа от точки...

Седнал в нищото нищо не намираш. Търсиш нещото, което би те направило Нещо. Нищо или Нещо - какъв си ти? Кой преценява и кой въздава? Наблюдател или творец? Или ти не си нито едно от двете? Светът е пълен с интерпретации и нито една не е реална, както нереална. Защото няма реалност. Има само мрежа от точки от индивидуални възприятия... *** Юлия Младенова